pluttenkanin.blogg.se

Detta Ă€r en blogg om min kanin plutten, dĂ€r han sjĂ€lv skriver, berĂ€ttar och lĂ€gger ut bilder. MVH plutten och matte💞

Min hageđŸŒș

Publicerad 2016-03-20 19:21:03 i AllmÀnt,

Idag har vi byggt upP min hage, det var hĂ€rligt att komma ut utan att ha selen pĂ„ sig😂
Matte Ă€r orolig över att jag ska hoppa över staketet😯
Titta vilken fin nalle jag har❀Och min tunnel gillar jag ocksĂ„đŸ˜đŸ˜‚
Vi ska köpa mer kompostgaller sĂ„ att hagen blir Ă€nnu större😉💙
Och nĂ€r det blir lite varmare ska ju uteburen ut ocksĂ„đŸ’šđŸ’•đŸŒș🐰
Tror ni att jag kan hoppa över?
//plutten💖

Kommentarer

Postat av: Lurvis

Publicerad 2016-03-25 15:29:01

Jag tror inte att du kan hoppa över det för jag kan inte hoppa över mitt staket

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-25 18:24:28

Jo det Àr nog bÀst vi lÀgger pÄ ett nÀt nÀsta gÄng!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-26 20:33:30

FörstÄr att du börjar lÀngta ut i vÄrsolen.

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela