pluttenkanin.blogg.se

Detta är en blogg om min kanin plutten, där han själv skriver, berättar och lägger ut bilder. MVH plutten och matte💞

Ny rasthage!!💕

Publicerad 2016-04-11 16:58:27 i Allmänt,

Hej på er alla🌸
Nu är äntligen min nya rasthage färdig, jag var ute och provade den igår, den var jätte rolig!😋
Taket på rasthagen går att öppna så att matte också kan sitta där i och leka med mig👍💕
Vi kommer även lägga ditt lite stenar som jag kan klättra på😉💚
Det var härligt att sova under min tunnel😴💗
Om jag har tur så får jag komma ut i den idag också👍💖 
Vi har även tagit ut min utebur, vi ska städda den och bygga en liten rasthage runt💗👍
Vi håller också på att fixa en namnskylt💚☘
Här kommer lite bilder🤓😃
Det var ett tagsedan jag la ut något på bloggen, det är för att jag inte haft så mycket bilder och inget roligt att skriva om😒
Men nu ska jag försöka blogga varje dag😋🎀
Hoppas ni gillade inlägget💕
Glöm inte att gilla👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela